'

Webinar: Wdrożenie nowych technologii i AI w organizacji. Jak zarządzić komunikacją?

Zapraszamy na webinar na temat budowania komunikacji wewnętrznej i dobrego PR-u podczas wdrażania nowych technologii do firmy!

Współczesne procesy biznesowe wymagają wdrożenia odpowiednich narzędzi. Jeżeli chcemy, aby nasza firma była konkurencyjnym graczem na rynku, warto inwestować w rozwój nowych technologii i narzędzia ułatwiające i automatyzujące codzienną pracę!

W tym celu, nie wystarczy jedynie zaplanować wdrożenia technologii – kluczem do sukcesu jest odpowiednia komunikacja, która powinna towarzyszyć temu procesowi. Stworzy ona odpowiednie podłoże pod późniejsze działania w oparciu o nowe technologie i AI.

Podczas naszego webinaru pokażemy, jak kluczowa jest rola komunikacji w procesie transformacji cyfrowej. Powiemy również o tym jak HR i liderzy organizacji mogą stawić czoła wyzwaniom, jakie niesie ze sobą zmiana technologiczna. Dowiesz się, jak skutecznie angażować pracowników, minimalizować opór wobec nowych rozwiązań oraz tworzyć atmosferę współpracy, która umożliwi płynne wdrożenie i adaptację nowych narzędzi.

Wdrożenie nowych technologii i AI w organizacji. Jak zarządzić komunikacją? Jak budować PR wewnętrzny i zewnętrzny oraz Employer Branding?”

Webinar odbędzie się już w najbliższy wtorek (25.03) o godzinie 09:30!

Na webinarze poruszymy następujące tematy:

  • Jak skutecznie komunikować zmiany technologiczne w firmie?
  • Jakie są najczęstsze obawy pracowników związane z wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań?
  • Jak przygotować zespół na zmiany?
  • Jak budować świadomość korzyści wynikających ze stosowania nowoczesnych rozwiązań, wśród pracowników i kadry menadżerskiej?
  • Trendy w komunikacji do wewnątrz i na zewnątrz organizacji w dobie cyfrowych rozwiązań.
  • Jakie są dobre praktyki w zakresie zarządzania komunikacją wewnętrzną i budowania PR-u wewnętrznego podczas wdrażania narzędzi HR do firmy?

Prowadząca:

Bożena Roczniak – Prezeska Zarządu Ostendi Global

Bożena Roczniak jest założycielką i dyrektorką generalną Ostendi Global, firmy HR tech dostarczającej nowoczesne narzędzia do zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie HR, pełniąc różne role – od trenera, certyfikowanego coacha i konsultanta po dyrektora HR i doradcę zarządu. Specjalizuje się w modelach kompetencyjnych i systemach oceny pracowników, tworząc, wdrażając i optymalizując kluczowe procesy HR.

Jej doświadczenie biznesowe uzupełnia wykształcenie akademickie – jest doktorem nauk medycznych, a jej badania dotyczyły diagnozy osobowości, zaburzeń osobowości oraz potencjału poznawczego. Zdolność formułowania hipotez i krytycznej analizy danych wykorzystuje w tworzeniu innowacyjnych narzędzi wspierających zarządzanie talentami i rozwój organizacji.

Od ponad pięciu lat zarządza firmą HR tech, gdzie przy wsparciu zespołu tworzy rozwiązania ściśle dopasowane do rzeczywistych procesów biznesowych. Jej misją jest dostarczanie najlepszej na rynku aplikacji do zarządzania miękkim HR-em, wspierającej organizacje w efektywnym zarządzaniu kapitałem ludzkim.

Goście webinaru:

Ewa Zmysłowska – Dyrektorka Pionu HR, Członkini Zarządu PLAY

Od 2018 roku odpowiada za obszar People & Culture w grupie Play. W ostatnich latach aktywnie uczestniczyła w projektach strategicznych mających znaczący wpływ na rozwój Grupy Play, w tym w procesie fuzji i kształtowania jednej organizacji po formalnym połączeniu Play i UPC. Ewa pełni również rolę członkini zarządu Fundacji Wolność Wyboru – partnera akademii kodowania 42 Warszawa.
Związana jest z obszarem HR od ponad 20 lat. Przed przejściem do Play pełniła funkcję Human Capital Director w PwC, a także zdobywała doświadczenie jako Recruitment Lead w Microsoft w Polsce i Europie Centralnej oraz w butikowych firmach doradczych specjalizujących się w obszarze zasobów ludzkich. Jest absolwentką europeistyki na Wydziale Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończyła Program Studiów Europejskich realizowany w ramach współpracy SGH i Sciences-Po w Paryżu. Jest certyfikowanym Coachem ICC.

Joanna Gołębiewska – Dyrektor Zarządzająca Lensomai Communication

Joanna Gołębiewska od blisko 20 lat zajmuje się komunikacją PR, Employer Brandingiem, Event Marketingiem oraz marketingiem 360º, a szczególne miejsce w jej sercu zajmuje PR skierowany do wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Top managerka i mentorka, która aktywnie wspiera kobiety i ich kariery. Od 11 lat prowadzi agencję komunikacji marketingowej i PR Lensomai Communication, nagradzanej wieloma prestiżowymi nagrodami branżowymi, w tym za strategię, kreację, komunikację PR i event marketing. Wykładowczyni i trenerka komunikacji oraz autorka treści eksperckich o rynku, trendach i marketingu, w tym dla Forbes.

Wraz ze swoim teamem Lensomai Communication prowadzi działania komunikacji wspierającej HR z wykorzystaniem nowych technologii. Jej ulubione brandy z którymi pracowała: Pyszne.pl, Maczfit, Omenaa Foundation, SuperMenu by Anna Lewandowska, Konrad Wina Wybrane, Nestle, Procter&Gamble, Neuca, Humaneva, Pratia, PIB Group Poland, AMBRA, Winiarnia Zamojska, Pepco, NAOKO, Miasto Warszawa.

Serdecznie zapraszamy do zapisów! Nie może Cię zabraknąć!👇

Trusted by leading companies worldwide

Zaufali nam